English

VIA University College

Journalisering fra Teams-site til DocuNote

Denne vejledning henvender sig til brugere af DocuNote. Vejledningen beskriver, hvordan dokumenter, der ligger på et Teams-site, journaliseres i DocuNote.

Mange projektgrupper, mødefora, fagteams, osv. anvender et Teams-site til deling af dokumenter, mødematerialer, o.lign.

Nogle af disse dokumenter kan være omfattet af VIAs journaliserings- og arkivpligt, og sådanne dokumenter skal journaliseres i DocuNote.

Hvis du er i tvivl om, hvilke typer af dokumenter, der skal journaliseres i DocuNote, kan du finde en vejledende oversigt på VIAs medarbejderportal: Vejledning om dokumenttyper til journalisering (PDF, login påkrævet)

I det følgende beskrives, hvordan man kopierer et dokument fra et Teams-site til en sag i DocuNote.

  • Find dokumentet på Teams-sitet.
  • Klik på de tre prikker til højre for dokumentets titel og vælg Åbn i app
  • Når du har åbnet dokumentet i den relevante skrivebordsapp (Word/Excel/PowerPoint), vil du have adgang til at gemme dokumentet 'på sædvanlig vis' i DocuNote via knappen Gem i DocuNote.

OBS: Der er ingen integration mellem DocuNote og Teams-sitet. Dét dokument, du har gemt i DocuNote vil derfor ikke blive opdateret, hvis der sker ændringer i dokumentet på Teams-sitet.

Hvis du får behov for at journalisere en ny version af dokumentet, skal du derfor følge den samme procedure, som er beskrevet ovenfor og gemme dokumentet igen.

Forrige Vejledning Journalisering fra Outlook til DocuNote
Næste Vejledning Tilføje parter til sag i DocuNote