Denne vejledning henvender sig til ansatte med henblik på at hjælpe VIAS omstillingsteam. Det er vigtigt som ansat, at møder og ferie er registreret i ens kalender (Outlook)
Sådan opretter du en kalenderaftale
- Åben din Outlook og vælg kalendervisning
- Vælg "Ny aftale"
- Skriv i feltet "Titel", hvad din aftale drejer sig om. Fx. møde, ferie eller træffes ikke.
- Angiv start- og sluttidspunkt. Hvis din aftale gælder hele dagen, så sæt flueben ud for "Hele dagen"
Vigtigt: I feltet "Vis som" skal du vælge "Optaget".
Når en kalender aftale er markeret med "Optaget" overføres oplysningen automatisk til telefonsystemet, og VIAs omstilling kan på den måde se, at du ikke træffes i det angivne tidsrum.
Vær opmærksom på, at VIAs omstillingsteam ikke kan se i telefonsystemet, hvad du skrive i det store tekstfelt. Skriv derfor altid i feltet "Titel"