English

VIA University College

LIS

VIAs elektroniske ledelsesinformationssystem kaldes i daglig tale for LIS - og er ikke kun for ledere. LIS tilbyder moderne analysefunktioner til en bred vifte af brugere og anvendelsesområder - lige fra selvbetjent analyse til interaktive dashboards og applikationer, samt samtaleanalyse, metadatakatalog og -linje, mobilanalyse, rapportering og varsling.

Vejledningsmanualen gennemgår hvordan du kommer godt igang andet LIS, samt guides til at finde rundt i LIS. Vejledningsmanualen er med til at give dig et overblik over hvordan du som VIA ansat navigerer rundt i LIS. 

Adgang til LIS

Gennem linket kan du læse, hvordan du opretter adgang til LIS.

Link: Ledelsesinformationssystem (LIS) (via.dk)

LIS overblik - før du begynder

Gennem linket kan du få overblik, hvordan du kommer godt i gang med LIS.

Link: Ledelsesinformationssystem (LIS) (via.dk)

Du kan læse om:

  • Adgang til LIS og information om LIS.
  • Overblik over indhold i LIS.
  • Videovejledning i brug af LIS.

LIS support

Du kan få hjælp med mere generelle spørgsmål og spørgsmål omkring din bruger ved at skrive en email til [email protected].

Forrige Vejledning Sæt webinar op med Zoom og HubSpot
Næste Vejledning Plandisc vejledningsmanual