Denne vejledning henvender sig til medarbejdere i VIA og beskriver, opkald, hold, omstilling, viderestilling og konferencekald. Denne vejledning kan bruges til følgende apparattyper: 7911, 7912, 7940, 7941, 7960 og 7961.
Cisco IP-telefon Quickguide
- Accept af indgående opkald: Løft telefonrøret eller tryk på 'Besvar'
-
Udgående opkald: Der er 2 måder at foretage et udgående opkald på:
- Indtast nummeret og tryk på Headset knappen eller løft røret.
- Løft røret eller tryk på headsetknappen, og indtast nummeret.
- Hold og resume: Under en samtale, tryk på for at sætte opkaldet på 'Hold'. Genoptag samtalen ved at trykke på 'Genopt.'. Når en samtale er på Hold, kan der foretages et nyt opkald ved at trykke på 'Nyt opkald'. Når der er flere samtaler på Hold, kan der vælges mellem disse med den ovale knap med to fordybninger. Genoptag den valgte samtale ved at trykke på 'Genopt.'.
- Omstilling: Under en samtale, tryk på 'Omstil' for at sætte opkaldet på hold. Tast nummeret til den person, du ønsker at omstille til. Når der bliver svaret kan du annoncere opkaldet. Forbind de 2 parter ved at lægge røret på eller trykke 'Omstil'.
- Viderestilling: Tryk på 'Medflyt' tast herefter nummer du ønsker at viderestille til. Tryk 'Medflyt' igen for at annullere viderestillingen.
- Foretag konferencekald: Under en samtale, tryk på 'Flere' og efterfølgende på 'Konfer.'. Ring op til den 3. person der skal deltage i konferencen. Det første opkald sættes automatisk på hold imens. Tryk på 'Konfer.', når du vil forbinde de 3 samtaler.
- Træk opkald: Kræver der er oprettet en trækgruppe. Ved indgående opkald til en kollega, løft telefonrøret og tryk 'Flere', 'GrSvar' og 'Besvar'.