English

VIA University College

Slet NemID medarbejdersignatur på Windows

Opdateret

Denne vejledning henvender sig til medarbejdere med behov for at slette deres NemID medarbejdersignatur. Hvis du har glemt at forny din NemID medarbejdersignatur og får udstedt en ny signatur, eller du har en gammel signatur liggende, som du har glemt adgangskoden til, så kan du have behov for at slette den/de gamle signaturer. Denne vejledning beskriver, hvordan du gør dette. De anvendte skærmbilleder tager udgangspunkt i en Windows 7 computer.

Slet NemID medarbejdersignatur

  1. Klik på Start og vælg NemID vælg herefter "Slet Digital Signatur".   
  2. I dialogbokssen, markér den signatur, du vil slette
  3. Vælg OK. (Har du flere signaturer i dialogboksen, som du ønsker at slette, skal du gennemføre denne proces for dem én ad gangen).     
  1. Vælg OK for at bekræfte sletningen.
  2. Du får nu besked på, at nøglen er slettet. Vælg OK.
Forrige Vejledning Sikkerhedskopiering af NemID medarbejdersignatur
Næste Vejledning Underskriv et Word-dokument digital