English

VIA University College

Procedure ved bestilling af mobil eller -tilbehør

Denne vejledning henvender sig til medarbejdere. Hvis det er første gang, du bestiller en mobiltelefon via vores bestillingsformular eller tilbehør på Telenors webshop, skal du læse vejledningen, før du foretager en bestilling.

Bemærk, at leveringstiden på mobiltelefoner og tilbehør normalt er ca. 14 dage

Bestilling af mobiltelefon

For at bestille en mobiltelefon anvend denne formular. Formularen ligger under ”Bestilling af hardware” på Serviceportalen (kræver login). Udfyld alle felter i formularen, så beskrivende som muligt.

Hvis du skal bestille flere mobiler, skal du være opmærksom på, at du skal lave flere ordre.

Når formularen er afsendt, vil den blive behandlet, og mobilen vil blive sendt til levering til lokal supporten. De vil registre, tyverimærke den og kontakte dig, når den er klar til afhentning.

Vær opmærksom på at medbringe din gamle mobil når du afhenter den nye i lokal supporten.

Bestilling af mobiltilbehør

Pr. 01.09.2023 er det desværre ikke længere muligt og logge ind på Telenors selvbetjeningsløsning for bestilling af tilbehør til mobiltelefoner.

Hvis du fremadrettet har behov for at bestille tilbehør som f.eks. cover, headset eller opladere, så kan du i stedet sende en mail til IT og digitalisering på adressen [email protected]

Forrige Vejledning Telenors RenMobil App
Næste Vejledning Opsætning af Samsung serien